Hoe maak ik een afspraak?

Ga naar www.dovy.be en klik rechts bovenaan op ‘Online afspraak’. Volg de stappen en kies een tijdstip voor een videogesprek. Op de afgesproken datum en uur contacteert een Dovy-keukenconsultant je voor een virtuele afspraak. Je ziet en hoort elkaar, net alsof jullie samen in de toonzaal zouden zitten. Via de camera van je computer of tablet kan je je keukenruimte tonen en foto’s of moodboards delen. De keukenconsultant luistert op zijn beurt naar je wensen en verlangens, stelt je gerichte vragen en hij kan je ook foto’s van de keukentoestellen laten zien.

Hoe krijg ik nadien een gratis ontwerp met 3D-tekening?

De keukenconsultant stuurt je via e-mail een link naar de 3D-tekening van je nieuwe keuken. Klik op de link en bewonder je nieuwe keuken op je computer, tablet of smartphone, net alsof hij al bij je thuis zou staan. In dezelfde mail zit ook een gedetailleerde, scherpe prijsofferte voor de keuken van je dromen. Bekijk alles rustig thuis. Zo eenvoudig is dat!

Kan ik mijn gratis offerte nog wijzigen?

Contacteer je keukenconsultant via telefoon of maak een afspraak voor een videogesprek. We blijven bereikbaar om je keukenontwerp verder te verfijnen of te finaliseren.

Ik heb beslist om mijn droomkeuken te bestellen. Hoe gebeurt dat?

Contacteer je keukenconsultant. Hij bezorgt je de overeenkomst en maakt ook een afspraak voor de opmeting bij je thuis. Bij bestelling van je nieuwe keuken betaal je geen voorschot en de prijs bij bestelling blijft 2 jaar vast.

Hoe verloopt de opmeting bij mij thuis?

Jouw keukenconsultant komt op afspraak bij je thuis. Alle voorzorgsmaatregelen worden in acht genomen: we houden 1,5m afstand van elkaar, ontsmetten regelmatig onze handen en dragen een mondmasker. We houden het bezoek kort. Na de opmeting bezorgt hij je alle documenten voor de technische voorzieningen.

Ik heb mijn keuken besteld. Wat gebeurt er nu verder?

Je keukenconsultant blijft je dossier verder opvolgen en plant de verdere stappen in voor de productie. We houden je op de hoogte van eventuele wijzigingen. Nadat je nieuwe keuken geproduceerd is in België, contacteren we je om de exacte leveringsdatum in te plannen.

Ik verwacht binnenkort de levering en plaatsing van mijn nieuwe keuken. Hoe gaat dit nu verder?

De levering en plaatsing van nieuwe keukens gaat door zoals ingepland. Zijn er toch wijzigingen omwille van uw gezondheidsredenen? Gelieve ons dan zo snel mogelijk te verwittigen zodat we de planning kunnen aanpassen.

Kan mijn nieuwe keuken in alle veiligheid geplaatst worden?

Jazeker. Op de afgesproken datum komt de plaatser bij je langs. We vragen je om de afstandsregels na te leven, de keukenruimte te verluchten en de plaatser alleen te laten werken. Na zijn werk laat hij de keukenruimte netjes achter, neemt hij afval en verpakkingen mee en ontsmet hij de ruimte.

Hoe gebeurt de oplevering van mijn keuken?

Je nieuwe keuken is uniek en op maat gemaakt in functie van jouw keukenruimte. Na de volledige afwerking ervan komt de keukenconsultant op afspraak bij je langs voor de oplevering van je kwalitatieve keuken die jarenlang zal meegaan. We garanderen je 10 jaar echte garantie en een levenslange service. Geniet ervan en veel kookgenot!